Aanmelden
WebwinkelKeur Webwinkel Keurmerk
Winkelwagen0 producten Tot. € 0,-Bekijk >>>

rechtstreeks bij de ontwerpster | persoonlijke service | gratis verzending vanaf 35,- | korte levertijden | veilig betalen | 90 dagen bedenktijd

Filter
Een ogenblik geduld ajb...
  • Producttype
  • Ruimte
  • Onderwerp
  • Kleur

Retourzenden: herroepingsrecht bij levering van producten


Wij doen ons uiterste best om de kwaliteit van onze producten zo hoog mogelijk te houden. Toch kan het natuurlijk voorkomen dat je niet tevreden bent over een product of dat je het om een andere reden wil retourneren. Dan kan dat als:

- je ons binnen 90 dagen na ontvangst van het product laat weten dat je het terug wil sturen

- je binnen 14 dagen na aanmelding van je retour het product naar ons verstuurt

- het product in originele staat verkeert, wat wil zeggen ongebruikt en onbeschadigd

- het product in de originele verpakking (doos) en goed beschermd wordt teruggestuurd. De verpakking en het folie van het product mag worden geopend en het product mag worden bekeken zover als nodig om de kwaliteit te kunnen beoordelen. Het product moet echter in goed verkoopbare nieuwstaat bij ons aankomen.*

- je het ingevulde retourformulier meestuurt


* In geval van een productiefout, zie het kopje 'Garantie'


Procedure

Wil je een product retour sturen, meld dit dan binnen 90 dagen na ontvangst van je pakketje aan via: info@perron11.nl.

Vervolgens zijn er 2 manieren om je pakket te versturen:

 

1) Met verzendsticker van ons, verzendkosten via ons

- Ga naar onze retourportal

- Doorloop de stappen en print je verzendetiket

- Breng je retourpakket in de originele verpakking met een goede omdoos naar het geselecteerde afleverpunt bij jou in de buurt

 

Voordeel van deze methode is dat de verzendkosten (in eerste instantie) op onze rekening komen en zodoende lager uitvallen dan als je het pakket zelf verstuurt. Afhankelijk van de reden van retour bereken wij deze lagere kosten al dan niet door bij de terugbetaling van je aankoop* (zie kosten in geval van herroeping).

 

2) Met eigen verzendsticker

- Download het retourformulier en vul het in

- Stuur het product vervolgens samen met het retourformulier in de originele verpakking met goede omdoos binnen 14 dagen na aanmelding naar:

Perron 11
Parkweg 5
6942 PP Didam

- Na ontvangst maken wij het aankoopbedrag direct naar je over.

Kosten in geval van herroeping*

Bij retourzenden zijn de portokosten voor rekening van de klant, tenzij het een productiefout betreft of er duidelijk aangetoond kan worden dat het product tijdens de verzending is beschadigd.
Indien je de bestelling al betaald hebt, zullen wij het volledige aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na aanmelding van de retour terugbetalen mits het product inmiddels door ons in goede orde ontvangen is. Verzend je je pakket vanuit onze retourportal, dan komen de verzendkosten in eerste instantie op onze rekening. We betalen dan de volledige aankoopkosten terug, minus de verzendkosten van je retourpakket. In geval van productiefout of beschadiging komen deze verzendkosten voor onze rekening.

Wat kun je niet retourneren?
Het herroepingsrecht geldt niet voor de volgende producten:
a) behang of behangfiguren waarvan de maat en/of kleur op verzoek is aangepast op basis van specificaties van de klant
b) behang of behangfiguren die zijn ontworpen op verzoek van de klant
c) drukwerk dat op basis van specificaties van de klant is gedrukt, nadat de klant nadrukkelijk een akkoord heeft gegeven op de bijbehorende drukproef
d) door de klant zelf uitgeknipte behangbomen of -figuren
e) reeds op de muur bevestigde behangbanen, behangbomen of -figuren
f) producten die later dan 90 dagen na ontvangst retour worden gemeld
 

Garantie

Heb je een product aangeschaft en ontdek je vóór verwerking, doch binnen 90 dagen na aanschaf, een aantoonbare druk- of productiefout (ook als het maatwerk betreft van bovenstaande categorie a t/m c), mail ons dan zo spoedig mogelijk wat het gebrek is, vergezeld van een duidelijke foto. Mogelijk vragen we om het product of een fysieke sample per post te sturen, waarop de fout duidelijk wordt. In het geval van een druk- of productiefout zullen we het product altijd kostenloos vervangen of opnieuw produceren en toezenden. De nieuwe verzend- en evt. retourkosten zijn dan uiteraard voor onze rekening.

De klant dient voor verwerking het product zorgvuldig te inspecteren en te controleren op druk- en productiefouten, aangezien wij niet aansprakelijk zijn voor evt. extra gemaakte kosten voor het (opnieuw) aanbrengen door derden etc. Wij verzoeken de klant dan ook het product na ontvangst uit te pakken, indien van toepassing in banen te snijden en op een droge ondergrond vlak neer te leggen voor inspectie. In geval van een product- of drukfout worden geknipte banen altijd retour genomen en vervangen.

Heb je een klacht of vraag over je bestelling?
Neem dan contact op via e-mail: info@perron11.nl
of telefonisch: 0316 220826
 

Er zijn geen producten gevonden die aan het filter voldoen. Dit kan gebeuren als javascript is uitgeschakeld. Kies een eenvoudig filter zoals 1 kleur of onderwerp.

WebwinkelKeur Webwinkel Keurmerk